ABOUT
ARCHIVES
SELECTED ENTRIES
RECENT COMMENT
OTHERS

<< ミュージカル「はだしのゲン」 | main | 金魚の赤ちゃんのしっぽ >>
スポンサーサイト

一定期間更新がないため広告を表示しています

- / - / - /
金魚の赤ちゃん 6月26日
わたしの1週間の留守中、家族はみんな金魚の赤ちゃんは全滅したと言っていました。がっ!!わたしは拡大鏡をしっかり持ち、よーく見た結果、水草の中に1匹泳いでいるのを発見しました!黒いつぶらな瞳がかわいいラピスラズリちゃんです。目だけが大きく、体は細いけど、体長が伸びていました。うれしい!!

Goldfish Babies

While I was out for a week, all my family said that the goldfish babies were all dead. BUT! I held a magnifying glass in my hand and looked into the water. I found one baby swimming in the waterweeds! It’s Lapis lazuli who has two lovely round black eyes. Its eyes are big, its body is thin, but its size has got larger. I’m glad!
- / comments(0) / trackbacks(0) /
スポンサーサイト
- / - / - /
コメント
コメントする









この記事のトラックバックURL
トラックバック機能は終了しました。
トラックバック